Fiat doblo 1.3 arıyorum.
12
●696
- 23-08-2014, 21:59:55Üyeliği durduruldu1.3 fiorinoda olabilir
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2987060/detay/
şu araçla ilgileniyorum - 23-08-2014, 23:38:00ilanda ki araba güzelmiş ama fiyat bana yüksek geldi hocam.Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5268829/detay/
babam profiline bunu favoriletmiş sahibinden de, iyiye benziyor.
Fiorino ve nemo tarzı araç arıyoruz bizde. baktıkça paylaşırım.