Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.3 fiorinoda olabilir
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2987060/detay/
şu araçla ilgileniyorum
ilanda ki araba güzelmiş ama fiyat bana yüksek geldi hocam.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5268829/detay/

babam profiline bunu favoriletmiş sahibinden de, iyiye benziyor.
Fiorino ve nemo tarzı araç arıyoruz bizde. baktıkça paylaşırım.