• 20-08-2014, 13:57:01
    #19
    erdal bakkaldan betermiş bu adam
  • 20-08-2014, 13:58:49
    #20
    Üyeliği durduruldu
    yanına bi bakkal aç yarı fiyatına sat iflas etsin ibne
  • 20-08-2014, 16:09:45
    #21
    Bonzai satıyor diye etrafa yayın.
  • 20-08-2014, 16:24:10
    #22
    kaçak sigaradan ihbar edin polise ve maliyeyi bildirin.

    zabıtaya haber vermeyin . 3 -5 kurus verip kimin şikayet ettigini ögreniyorlar bazı zabıtalardan
  • 20-08-2014, 16:43:15
    #23
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşınız telefonuyla uğraşıyor ayağına videoya alsın, videoyu bana gönderin icabına bakayım 300.000 izlenimli kanalımda paylaşayım da afiş olsun.
    şu kanala benim site için çektiğim videolarıda atsak iki hit yapsa hocam ya yerlerde sürünüyor
  • 20-08-2014, 17:15:10
    #24
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aptal ondan. Geçen sene bu bana bir şeyler anlatıyor bende adam yerine koyup dinliyorum kızı yaşındaki birisi hakkında konuştu bende bozdum attım yüzünün rengi attı. Mahallede kim nerede oturuyor, kim kimin akrabası eşi dostu hepsini benden iyi biliyor. Kim nereden işe gidiyor, kim hangi yolu kullanıyor.

    Ahmet'in evden çıkış saatini biliyor, sonra gözlemliyor. Ahmet marketin veya başka bakkalın olduğu yerden gelirse ne için oraya gittiğini bile söylüyordu bana tek tek. Eğer Ahmet markette bulamadığını gelip isterse yok çekiyor ve arkasından küfür ediyor, o esnada ezan okunuyor kapıyı kilitleyip namaza kaçıyor. Geçenler bir kız geldi, arkasından bu kız bozuk diyor bana. Ne biliyorsun dedim günahını neden alıyorsun dedim. Ben bakkalım ya bilirim diye cevap verdi. Bende ne zamandır oraya gitmiyordum, o yoldan geçince markete gidip gitmediğimi kontrol etti. Ama işte ben ondan daha zeki olduğum için, içimde fesatlık olmadığı için içime de doğmuştu beni izleyeceği.

    Böyle say say bitmez, insanlık yoksunu bir adam. Bana ne diyordum ama mahalleye zarar vermeye başladı. Bizim insanımızda biraz eşek (mahallemiz) olduğu için karışan olmuyor adama.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:52:33 -->-> Daha önceki mesaj 02:49:25 --



    Ondan bir sorun olmaz, hd kayıt bile yaparım. Olmadı bakkala gizli kamera koyarım. Reklamdan gelecek parayı da kırışırız. Zaten her gitmemde telefonum bozuldu diye gösteriyordu bana.

    Geçenler buna iyi bir beddua etmiştim, sonra sesi kısılmıştı. Düşün artık ne kadar çenesi çalışıyor.
    2 kişi sıkıştırıp korkutamıyor musunuz adamı? Dövün demiyorum ama azıcık hırpalayıp korkutabilirsiniz.
  • 20-08-2014, 17:23:54
    #25
    loc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 kişi sıkıştırıp korkutamıyor musunuz adamı? Dövün demiyorum ama azıcık hırpalayıp korkutabilirsiniz.
    Kulağa pek mantıklı gelmiyor eşek kadar adam ne diyeceksin, mahalleli adam olsa bir kuruş bile para kazandırmaz. Haklı iken haksız duruma düşmeye gerek yoktur. Zulasını yoklayacağım bakalım sonra ihbar ederim. Anlamadığım mahalle gelişip güzelleşeceğini insanlar daha da aptal oluyor. Diğer bakkalda önceden her şey satılırdı şimdi yeni sahibi içkiden başka bir şey satmıyor. Önceden cennet gözü ile bakıyordum şimdi cehennem gibi oldu mahalle.
  • 20-08-2014, 17:25:53
    #26
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kulağa pek mantıklı gelmiyor eşek kadar adam ne diyeceksin, mahalleli adam olsa bir kuruş bile para kazandırmaz. Haklı iken haksız duruma düşmeye gerek yoktur. Zulasını yoklayacağım bakalım sonra ihbar ederim. Anlamadığım mahalle gelişip güzelleşeceğini insanlar daha da aptal oluyor. Diğer bakkalda önceden her şey satılırdı şimdi yeni sahibi içkiden başka bir şey satmıyor. Önceden cennet gözü ile bakıyordum şimdi cehennem gibi oldu mahalle.
    Ben böyle adamlara karşı kötekten yanayım. Birazcık sıkarsan ümüğünü çekilir kabuğuna. Yoksa göndersen mahalleden gideceği yerde de aynısını yapar.
  • 20-08-2014, 17:29:55
    #27
    Bizim burda 2 tane bakkal var, bu iki bakkal da sizin anlattığınız türde.