abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kulağa pek mantıklı gelmiyor eşek kadar adam ne diyeceksin, mahalleli adam olsa bir kuruş bile para kazandırmaz. Haklı iken haksız duruma düşmeye gerek yoktur. Zulasını yoklayacağım bakalım sonra ihbar ederim. Anlamadığım mahalle gelişip güzelleşeceğini insanlar daha da aptal oluyor. Diğer bakkalda önceden her şey satılırdı şimdi yeni sahibi içkiden başka bir şey satmıyor. Önceden cennet gözü ile bakıyordum şimdi cehennem gibi oldu mahalle.
Ben böyle adamlara karşı kötekten yanayım. Birazcık sıkarsan ümüğünü çekilir kabuğuna. Yoksa göndersen mahalleden gideceği yerde de aynısını yapar.