• 19-08-2014, 00:36:19
    #10
    evde pc yok mobilden oynanaydi iyiydi

    çakma note 3 ile gonderildi
  • 19-08-2014, 00:38:09
    #11
    Acemi-orta arasıyım, eğer tecrübe fark etmezse katılmak isterim
  • 19-08-2014, 00:42:04
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Katılımcı sayısı yeterli olursa 24 kişi olmazsa 16 kişi olarak düzenlenecektir. Konu altında katıldığını belirten kişilere göre sayı belirlenecektir. Eğer 24 kişi olursa 3vs3 olmazsa 16 kişi arasında 2vs2 şeklinde olacaktır.

    Kurallar;

    1- Maçlar, katılımlar bittikten sonra hemen başlayacaktır.
    2- Beraberlik halinde maç uzatmaya gidecek ve ilk golü atan kazanacak.
    3- Toplam 8 takım yani 24 kişi katılacak. (Yeterli katılım olmaz ise 16 kişi 2vs2 şeklinde oynanacaktır.) Kalan kişiler yedekte olup son anda işi çıkan kişilerin yerine alınacaktır maçın ertelenmesi gibi bir durum yoktur. Turnuva bu gece bitecektir. Bu yüzden önümüzdeki 2 saat içinde online olmayacaklar katılmasın lütfen.
    4- Eşleşmeler ve takımlar kura sonucuyla belirlenecektir.

    İLK TUR 10 dakika - 4 atan kazanır.
    YARI FINAL 15 dakika - 4 atan kazanır.
    FİNAL 20 dakika - 5 atan kazanır.

    Katılımcılar:
    1- Milano
    2- engoin
    3- sio
    4- fasb
    5- Armageddon
    Beni de yazın hocam
  • 19-08-2014, 00:46:39
    #13
    atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turnuva başlayana kadar ısınmak isteyen , rakibine bol gol atmak isteyen varsa oynayabilirim 3-4 aydır ilk kez az önce oynadım baya pas yapmışşız
    hocam oynayacak mısınız?
  • 19-08-2014, 00:57:18
    #14
    Benide yazın
  • 19-08-2014, 01:01:21
    #15
    @atary @netadam @Geera daha evvel oynamışsınız sizleride bekleriz.
  • 19-08-2014, 01:03:48
    #16
    http://www.haxball.com/?roomid=~2cfe...0bb500b&pass=1

    PASS 11

    Öylesine oynamak ısteyenler gelsin
  • 19-08-2014, 01:04:13
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @atary @netadam @Geera daha evvel oynamışsınız sizleride bekleriz.
    2vs2 de acemi varsa onla birlikte oynarım acemi yoksa başkasının başını yakmayayım
  • 19-08-2014, 01:20:17
    #18
    atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2vs2 de acemi varsa onla birlikte oynarım acemi yoksa başkasının başını yakmayayım
    yazıyorum hocam nolcak zevk için yapıyoruz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:20:17 -->-> Daha önceki mesaj 01:06:05 --

    @engoin@sio@fasb@Armageddon@CanBakar@Cendla[MENTION=54869]Ogu2@atary

    Beyler bu saatte olmayacak sanırım.
    Oynamayak isteyenler bu masaya gelebilir.
    3v3 YS oynarız.

    http://www.haxball.com/?roomid=~2973...4c9e4f6&pass=1

    PASS: r9