Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@atary @netadam @Geera daha evvel oynamışsınız sizleride bekleriz.
2vs2 de acemi varsa onla birlikte oynarım acemi yoksa başkasının başını yakmayayım