atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2vs2 de acemi varsa onla birlikte oynarım acemi yoksa başkasının başını yakmayayım
yazıyorum hocam nolcak zevk için yapıyoruz

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:20:17 -->-> Daha önceki mesaj 01:06:05 --

@engoin@sio@fasb@Armageddon@CanBakar@Cendla[MENTION=54869]Ogu2@atary

Beyler bu saatte olmayacak sanırım.
Oynamayak isteyenler bu masaya gelebilir.
3v3 YS oynarız.

http://www.haxball.com/?roomid=~2973...4c9e4f6&pass=1

PASS: r9