Kahve üretimi ve toptancılığı yapan köklü bir firma ile bir anlaşma sağladık ve önümüzdeki hafta R10 üzerinden sizlere özel kampanyalar ve hediyelerle satışa başlayacağız.
Aşağıdaki başlıklarla ilgili ve varsa onların haricindeki fikirlerinizi bekliyoruz:
- İnternetten kahve alıyor musunuz? Almıyorsanız neden ?
- En çok kahve içtiğiniz ortam neresidir ve en sevdiğiniz kahveler nelerdir?
- "Şöyle bir kahve olsaydı.." dediğiniz bir kahve var mı?
- Kahve ve kahve ürünleri ile ilgili "şöyle bir kampanya olsa iyi olurdu" diye bir düşünceniz var mı?
- R10 üyelerine özel siparişlerin yanısıra küçük küçük sürpriz hediyeler göndereceğiz, ne olsun isterdiniz?
Kahve tadında, kahve dostluğunda güzel günler dileği ile,
Selamlar.
