• 16-08-2014, 18:32:23
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Kahve üretimi ve toptancılığı yapan köklü bir firma ile bir anlaşma sağladık ve önümüzdeki hafta R10 üzerinden sizlere özel kampanyalar ve hediyelerle satışa başlayacağız.

    Aşağıdaki başlıklarla ilgili ve varsa onların haricindeki fikirlerinizi bekliyoruz:
    • İnternetten kahve alıyor musunuz? Almıyorsanız neden ?
    • En çok kahve içtiğiniz ortam neresidir ve en sevdiğiniz kahveler nelerdir?
    • "Şöyle bir kahve olsaydı.." dediğiniz bir kahve var mı?
    • Kahve ve kahve ürünleri ile ilgili "şöyle bir kampanya olsa iyi olurdu" diye bir düşünceniz var mı?
    • R10 üyelerine özel siparişlerin yanısıra küçük küçük sürpriz hediyeler göndereceğiz, ne olsun isterdiniz?

    Kahve tadında, kahve dostluğunda güzel günler dileği ile,
    Selamlar.
  • 16-08-2014, 18:34:05
    #2
    filtre kahve için istediğimiz karışımı size oranlarıyla söyleyip kargolayabilirseniz mükemmel olur. Ayrıca kavrulma derecesi ve çekilme kalınlığıda.
  • 16-08-2014, 18:41:57
    #3
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    filtre kahve için istediğimiz karışımı size oranlarıyla söyleyip kargolayabilirseniz mükemmel olur. Ayrıca kavrulma derecesi ve çekilme kalınlığıda.
    Merhaba,
    Tabî ki. Ayrıca filtre kahvelerimizin yanısıra: çikolatalı, fındıklı, damla sakızlı, vanilyalı, karamelli ve irish-cream aromalı filtre kahvelerimiz de mevcuttur.
    Detaylar için birazdan tarafınıza bir özel mesaj göndereceğim.

    Selamlar.
  • 16-08-2014, 18:49:35
    #4
    Tchibonun kapsul kahve makinesini kullaniyorum. Pratik oluyor kapsulleri netten aliyorum. Ben soguk kahve muptelasiyim ancak henuz dogru karisimi tutturabilmis degilim.

    Tatlari guzelse aromali filtre kahvelerinizi de dusunebilirim.
  • 16-08-2014, 18:57:14
    #5
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tchibonun kapsul kahve makinesini kullaniyorum. Pratik oluyor kapsulleri netten aliyorum. Ben soguk kahve muptelasiyim ancak henuz dogru karisimi tutturabilmis degilim.

    Tatlari guzelse aromali filtre kahvelerinizi de dusunebilirim.
    Merhabalar,
    Doğrudan üretici ile anlaşma yaptığımız için iddialıyız! Aromalı kahve seviyorsanız sevdiğiniz aromalı (çikolatalı, fındıklı, damla sakızlı, vanilyalı, karamelli ve irish-cream aromalı filtre) kahvelerimizden sipariş verip denediğinizde farkı, fark edeceksiniz.

    Soğuk kahvelere özel çalışmalar devam ediyor yakında bunu da sizlerle paylaşacağız.

    Keyifli günler.
  • 16-08-2014, 19:24:37
    #6
    Tchibo'nun kahvelerine bayılıyorum ve başka marka kahve içmiyorum. Özellikle yumuşak içimi ve köpükleri nedeniyle Gold Selection Crema Kahve hastasıyım. Köpürtmesi süper

    Soğuk sütle hazırladığım ve içine aromalar eklediğim kahveler de güzel oluyor. Sıvı vanilya aroması, fındık ya da petibör aroması soğuk kahveye çok yakışıyor. Havalar sıcakken deneyebilirsiniz. Hatta kahveyi biraz fazla hazırlayıp buz kalıplarına koyuyorum. Küp küp donuk buzları kahve bardağına atıyorum daha bi hoş oluyor. Dışarda içseniz en aşağı 8 tl biz bedavadan az pahalıya yapıyoz

    Sert, çok acı ya da keskin kahve aroması sevmiyorum. Yumuşacık, hafif hafif tat veren kahveler daha güzel..
  • 16-08-2014, 19:38:23
    #7
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tchibo'nun kahvelerine bayılıyorum ve başka marka kahve içmiyorum. Özellikle yumuşak içimi ve köpükleri nedeniyle Gold Selection Crema Kahve hastasıyım. Köpürtmesi süper

    Soğuk sütle hazırladığım ve içine aromalar eklediğim kahveler de güzel oluyor. Sıvı vanilya aroması, fındık ya da petibör aroması soğuk kahveye çok yakışıyor. Havalar sıcakken deneyebilirsiniz. Hatta kahveyi biraz fazla hazırlayıp buz kalıplarına koyuyorum. Küp küp donuk buzları kahve bardağına atıyorum daha bi hoş oluyor. Dışarda içseniz en aşağı 8 tl biz bedavadan az pahalıya yapıyoz

    Sert, çok acı ya da keskin kahve aroması sevmiyorum. Yumuşacık, hafif hafif tat veren kahveler daha güzel..
    Tek bir konuyla dışa dönük, 11 cümle kurmuşsunuz: sizi tebrik ediyorum.. Latife bir yana
    Marka karşılaştırması yapmak doğru olmayacağı için bu konuda bir yorum yapmayacağım fakat eğer denemek isterseniz ürünlerimizde hem kalite ve hem de fiyat konusunda iddialıyız!

    kahveli günler!
  • 16-08-2014, 19:42:05
    #8
    Öyleyse fiyatları vb. ayrıntıları merakla bekliyoruz.
  • 16-08-2014, 19:44:11
    #9
    Latte Macchiato'yu toz halinde getirebilirseniz süper olur, pek bilinen bir tat değil ama çok güzeldir.