Merhaba Arkadaşlar,
Gecikme ve gözden kaçanlar iletiler için kusura bakmayın lütfen. Alışveriş bölümünde yeni açılacak konu için hazırlıklar yapılıyor. Büyük ihtimalle yarın akşam saatlerinde herkese dönüş sağlanmış ve yeni konumuz açılmış olur.
Selamlar
Kahve Sevenler! Böyle buyurun lütfen;
55
●3.451
- 31-08-2014, 23:46:31aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülenetkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKobra_fighterTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleRooTsGhosT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArkadaşlar Merhabalar,netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada satış konumuz açılmıştır, bilginize.
+
