teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tchibo'nun kahvelerine bayılıyorum ve başka marka kahve içmiyorum. Özellikle yumuşak içimi ve köpükleri nedeniyle Gold Selection Crema Kahve hastasıyım. Köpürtmesi süper

Soğuk sütle hazırladığım ve içine aromalar eklediğim kahveler de güzel oluyor. Sıvı vanilya aroması, fındık ya da petibör aroması soğuk kahveye çok yakışıyor. Havalar sıcakken deneyebilirsiniz. Hatta kahveyi biraz fazla hazırlayıp buz kalıplarına koyuyorum. Küp küp donuk buzları kahve bardağına atıyorum daha bi hoş oluyor. Dışarda içseniz en aşağı 8 tl biz bedavadan az pahalıya yapıyoz

Sert, çok acı ya da keskin kahve aroması sevmiyorum. Yumuşacık, hafif hafif tat veren kahveler daha güzel..
Tek bir konuyla dışa dönük, 11 cümle kurmuşsunuz: sizi tebrik ediyorum.. Latife bir yana
Marka karşılaştırması yapmak doğru olmayacağı için bu konuda bir yorum yapmayacağım fakat eğer denemek isterseniz ürünlerimizde hem kalite ve hem de fiyat konusunda iddialıyız!

kahveli günler!