Arkadaş belli ki dolmuş ve patlamış yani yaşamayan bilmez ne olursa olsun onu yaşayanın gözünden bakamazsınız tamam daha kötüsü vardır da adam yaşamış ki dert olmuş,
3 günlük fani dünyada fani işlere pek takılmamak lazım...
Dün kanalları ZAP'larken İZ TV'de bi belgesele rastladım, Divriği Ulu Cami'yi tanıtıyordu, Caminin girişinde iç kısımda bi Kutu gibi bişey var taştan, girenler oraya herşeyi ni bırakıyor (kılıç, mızrak, v.s v.s) nedeni ise CAMİİ'de herkesin EŞİT oluşu anlayışı. Bilmem anlatabildimmi vardır bi HAYIR... İnançlı biriysen boş ver işine gücüne neden varolduğuna bak zaten olayı anlarsın, İnançlı biri değilsen'de umarım İslamiyet'i araştırır kendi ilacını bulursun