arkadaşlar mesajlarınızı okudum ama %95'i filistinli çocukları düşün şükret demiş.

peki zenginleri neden düşünmeyim ? misal amerika kişi başı milli gelir 45.000$ nüfüs 350 milyondan fazla. bu eşitsizlik neden var yani ? muhtemelen biri çıkıp sınav burası gerçek dünya değil diyecek. eşitsizliklerle o sınavıda geçersin misal zenginsen fitre verirsin yada paranla mekkeye gidersin. elim kolum bağlı oturuyorum düşünceli düşünceli