Hayatta bazen kendi fırsatını kendin yaratacaksın. Yakışıklı olup olmaman hiç umrunda olmasın. Ki Albino insanlar bence görünüş açısından sempatik duruyor. Fırsatın önüne gelmesini bekleme, biraz çabalamayla yapılmayacak şey yok.
Bir gün bu saydığın olumsuzluklar sana avantaj olarak geri dönecektir. Hayatın değerini bil, tadını çıkar