radminin profil fotosu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
radminin profil fotosu
41
●
3.740
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
radminin profil fotosu
1
2
3
4
5
02-08-2014, 20:53:34
#1
MoonLive
varmı bir anlamı uzun zamandan beri aynı fotoğrafı.
. bazıları kadın resimi koyar bazıları kaslı erkek resimi
. Ben alpacinoyu sevdigim için koydum.
02-08-2014, 21:25:58
#2
Misafir
Abi bu adam yasaklanmalı bu kategoriden.
corpixx
,
Ozsoy05
,
Gocmen
ve
4 kişi
bunu beğendi.
7 kişi
bunu beğendi.
02-08-2014, 21:38:32
#3
Jameika
Üyeliği durduruldu
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Abi bu adam yasaklanmalı bu kategoriden.
imza toplayalım 100 kişi , hemen banlasınlar katagoriden
02-08-2014, 21:38:34
#4
tatilmekan
Bence kategori modu olmali
02-08-2014, 21:39:16
#5
Jameika
Üyeliği durduruldu
tatilmekan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence kategori modu olmali
ben var ken zor o biraz
02-08-2014, 22:11:51
#6
CengizYurek
Jameika adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben var ken zor o biraz
ya da ben...
02-08-2014, 22:13:52
#7
KaRneL
sözlük formatına döndü
02-08-2014, 22:14:55
#8
Jameika
Üyeliği durduruldu
CengizYurek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya da ben...
ticaretinden kaybetmiş gibi duruyorsun sanki
02-08-2014, 22:53:53
#9
CengizYurek
Jameika adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ticaretinden kaybetmiş gibi duruyorsun sanki
sen hayatını kaybetmek istemiyorsun yok ol.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler