• 02-08-2014, 20:53:34
    #1



    varmı bir anlamı uzun zamandan beri aynı fotoğrafı.


    . bazıları kadın resimi koyar bazıları kaslı erkek resimi . Ben alpacinoyu sevdigim için koydum.
  • 02-08-2014, 21:25:58
    #2
    Abi bu adam yasaklanmalı bu kategoriden.
    • corpixx
    • Ozsoy05
    • Gocmen
    corpixx, Ozsoy05, Gocmen ve 4 kişi bunu beğendi.
    7 kişi bunu beğendi.
  • 02-08-2014, 21:38:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi bu adam yasaklanmalı bu kategoriden.
    imza toplayalım 100 kişi , hemen banlasınlar katagoriden
  • 02-08-2014, 21:38:34
    #4
    Bence kategori modu olmali
  • 02-08-2014, 21:39:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tatilmekan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence kategori modu olmali
    ben var ken zor o biraz
  • 02-08-2014, 22:11:51
    #6
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben var ken zor o biraz
    ya da ben...
  • 02-08-2014, 22:13:52
    #7
    sözlük formatına döndü
  • 02-08-2014, 22:14:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya da ben...
    ticaretinden kaybetmiş gibi duruyorsun sanki
  • 02-08-2014, 22:53:53
    #9
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ticaretinden kaybetmiş gibi duruyorsun sanki
    sen hayatını kaybetmek istemiyorsun yok ol.