• 01-08-2014, 11:53:00
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Yine Sakarya'dan nefret eden arkadaşlar boş boş konuşmuş.
    Sakarya Üniversite'sinde İngilizce İşletme okuyorum. 2 yıl Zorunlu hazırlık okudum ilk yıl çalışmadığım için kaldım. IELTS sınavı var İngiltere'nin yaptığı üst düzey bir sınav o sınavdan 9 üzerinden 6 alacak seviyeye geldim ki 2 yıl boyunca çok da bir gayret göstermedim. Kendimi rahatlıkla ifade edebilecek şekilde İngilizce konuşabiliyorum. İngilizce makale yazabiliyorum, gazete metinlerinde bazı kelimeleri çevirerek okuyup anlayabiliyorum. Bu seviyeye 0'dan Sakarya Üniversitesin'de geldim. SAÜ'de ki hocalar Okutman olabilirler fakat %90'ı ODTÜ çıkışlı ayrıca hocalardan biri ki bu sene benim hocamdı, herkes tarafından övülen, Marmara Bölgesinde İlk 5'e girebilecek düzeyde kapasiteye sahip bir hoca. He ama siz isteğe bağlı hazırlık okuyacağınız için eğer siz bir çaba göstermezseniz çok bir şey öğrenemezsiniz. Bazı arkadaşlar SAÜ ile ilgili her konuda nefretlerini kusuyorlar, onlara aldırmayın siz, Hocaların %90'ını tanıyorum, muhabbetim mevcut, her türlü yardımı sağlarım, pm atman yeterli.
  • 01-08-2014, 13:34:15
    #11
    Kalavun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine Sakarya'dan nefret eden arkadaşlar boş boş konuşmuş.
    Sakarya Üniversite'sinde İngilizce İşletme okuyorum. 2 yıl Zorunlu hazırlık okudum ilk yıl çalışmadığım için kaldım. IELTS sınavı var İngiltere'nin yaptığı üst düzey bir sınav o sınavdan 9 üzerinden 6 alacak seviyeye geldim ki 2 yıl boyunca çok da bir gayret göstermedim. Kendimi rahatlıkla ifade edebilecek şekilde İngilizce konuşabiliyorum. İngilizce makale yazabiliyorum, gazete metinlerinde bazı kelimeleri çevirerek okuyup anlayabiliyorum. Bu seviyeye 0'dan Sakarya Üniversitesin'de geldim. SAÜ'de ki hocalar Okutman olabilirler fakat %90'ı ODTÜ çıkışlı ayrıca hocalardan biri ki bu sene benim hocamdı, herkes tarafından övülen, Marmara Bölgesinde İlk 5'e girebilecek düzeyde kapasiteye sahip bir hoca. He ama siz isteğe bağlı hazırlık okuyacağınız için eğer siz bir çaba göstermezseniz çok bir şey öğrenemezsiniz. Bazı arkadaşlar SAÜ ile ilgili her konuda nefretlerini kusuyorlar, onlara aldırmayın siz, Hocaların %90'ını tanıyorum, muhabbetim mevcut, her türlü yardımı sağlarım, pm atman yeterli.
    Sen memleketini pazarlıyorsun kardeşim, sana bir şey demem zaten
  • 01-08-2014, 13:43:13
    #12
    Sakarya'nın en iyi imkanları serdivan'da ve kampüs civarındadır. Hani kötüleyen adam sanki Dubaii'de yaşiyomuşta oranın imkanlarıyla kıyasliyormuş gibi oldu. Doğru tercih yapmışsınız gönlünüz rahat olsun ..
  • 01-08-2014, 14:03:36
    #13
    Üyeliği durduruldu
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen memleketini pazarlıyorsun kardeşim, sana bir şey demem zaten
    Memleketimi pazarlamam bana bir şey kazandırmıyor, ben Adapazarı'nda esnaf falan değilim, ev vs de satmıyorum, yani Adapazarı üzerinden hiç bir gelirim yok.
    Adapazarı'nın eksik yönleri;
    - Büyük şehirlerden gelen insanlar için sosyal hayat zayıf.
    - Ev kiraları(Öğrenci için) ortalama bir Anadolu şehri için pahalı.
    - Yerli halk içerisinde sıkıntılı insanlar mevcut(Ki bu durum her şehir için geçerli.)
    - Belediye pek fazla aktif değil.
    - Genel itibariyle İstanbul, Bursa, İzmir, Ankara gibi büyük şehirlerden gelen insanlar pek memnun kalmıyor fakat diğer şehirlerden gelen birçok arkadaşım mevcut, genel itibariyle oldukça hoşnutlar.
    Ben yeri geldiğinde kötü yanlarını da yazabiliyorum fakat gelen herkese, soru soran herkese yok burası çok kötü, yok şöyle demeniz çok yanlış.
  • 01-08-2014, 14:11:37
    #14
    Kalavun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memleketimi pazarlamam bana bir şey kazandırmıyor, ben Adapazarı'nda esnaf falan değilim, ev vs de satmıyorum, yani Adapazarı üzerinden hiç bir gelirim yok.
    Adapazarı'nın eksik yönleri;
    - Büyük şehirlerden gelen insanlar için sosyal hayat zayıf.
    - Ev kiraları(Öğrenci için) ortalama bir Anadolu şehri için pahalı.
    - Yerli halk içerisinde sıkıntılı insanlar mevcut(Ki bu durum her şehir için geçerli.)
    - Belediye pek fazla aktif değil.
    - Genel itibariyle İstanbul, Bursa, İzmir, Ankara gibi büyük şehirlerden gelen insanlar pek memnun kalmıyor fakat diğer şehirlerden gelen birçok arkadaşım mevcut, genel itibariyle oldukça hoşnutlar.
    Ben yeri geldiğinde kötü yanlarını da yazabiliyorum fakat gelen herkese, soru soran herkese yok burası çok kötü, yok şöyle demeniz çok yanlış.

    Elinde şansı olan adamlara Sakarya da kalın demem. 1 yıl az yaşaması bile avantajdır.

    Çok şey yazarım ama boşuna olur. 1 sene sonra konuyu aktif et, tekrar arkadaşların fikirlerini sor. "Sakarya'dan çok memnunum; İzmir, İstanbul, Bursa veya diğer büyük illeri tercih etmemem iyi olmuş" derlerse, daha da bir şey demem.
  • 01-08-2014, 15:34:35
    #15
    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakarya'nın en iyi imkanları serdivan'da ve kampüs civarındadır. Hani kötüleyen adam sanki Dubaii'de yaşiyomuşta oranın imkanlarıyla kıyasliyormuş gibi oldu. Doğru tercih yapmışsınız gönlünüz rahat olsun ..
    En iyi imkanlar Serdivanda diyorsun da oraya onların gelmesi kaç seneyi buldu ? 4 5 tane kafe harici serdivanda ne var acaba ? Buyur gel Bursa/Görükleye bir gün gezdireyim seni sonra daha net konuşursun


    Kalavun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memleketimi pazarlamam bana bir şey kazandırmıyor, ben Adapazarı'nda esnaf falan değilim, ev vs de satmıyorum, yani Adapazarı üzerinden hiç bir gelirim yok.
    Adapazarı'nın eksik yönleri;
    - Büyük şehirlerden gelen insanlar için sosyal hayat zayıf.
    - Ev kiraları(Öğrenci için) ortalama bir Anadolu şehri için pahalı.
    - Yerli halk içerisinde sıkıntılı insanlar mevcut(Ki bu durum her şehir için geçerli.)
    - Belediye pek fazla aktif değil.
    - Genel itibariyle İstanbul, Bursa, İzmir, Ankara gibi büyük şehirlerden gelen insanlar pek memnun kalmıyor fakat diğer şehirlerden gelen birçok arkadaşım mevcut, genel itibariyle oldukça hoşnutlar.
    Ben yeri geldiğinde kötü yanlarını da yazabiliyorum fakat gelen herkese, soru soran herkese yok burası çok kötü, yok şöyle demeniz çok yanlış.

    Hocam kötüye kötü, iyiye iyi demesini her zaman bileceksin, sende biliyorsun Adapazarının iyi-kötü yanlarını, bunları bir teraziye koy bakalım ne taraf ağır basıyor ? Ayrıca hazırlıktan benim gibi bir sürü arkadaşım zorunlu olarak okudu ve hiç kimse memnun kalmadı çünkü bize hiçbir şey katmadılar.

    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinde şansı olan adamlara Sakarya da kalın demem. 1 yıl az yaşaması bile avantajdır.

    Çok şey yazarım ama boşuna olur. 1 sene sonra konuyu aktif et, tekrar arkadaşların fikirlerini sor. "Sakarya'dan çok memnunum; İzmir, İstanbul, Bursa veya diğer büyük illeri tercih etmemem iyi olmuş" derlerse, daha da bir şey demem.
    Dediklerinize her zaman katılıyorum hocam biliyorsunuz.
  • 01-08-2014, 17:56:29
    #16
    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyi imkanlar Serdivanda diyorsun da oraya onların gelmesi kaç seneyi buldu ? 4 5 tane kafe harici serdivanda ne var acaba ? Buyur gel Bursa/Görükleye bir gün gezdireyim seni sonra daha net konuşursun





    Hocam kötüye kötü, iyiye iyi demesini her zaman bileceksin, sende biliyorsun Adapazarının iyi-kötü yanlarını, bunları bir teraziye koy bakalım ne taraf ağır basıyor ? Ayrıca hazırlıktan benim gibi bir sürü arkadaşım zorunlu olarak okudu ve hiç kimse memnun kalmadı çünkü bize hiçbir şey katmadılar.



    Dediklerinize her zaman katılıyorum hocam biliyorsunuz.
    Bölge yeni yeni gelişiyor. Bu yüzden 4-5 yıldır olması şuanda varolduğu gerçeğini değiştirmez. Bursa'da ne var sormasi ayip? Adam okumaya gidiyor sakarya'nın çevresi ve şartları belli olması gereken en iyi imkanlar merkezde mevcut. İstanbul gibi trafiği, insan kalabalığı yok. İlçeler arası rahat ulaşim sağlayabiliyorsun, lokasyon güzel.

    Marmara üniversitesiyle kıyaslayamazsın orası ayrı bir konu fakat adam kazanmiş. Belkide senelerin emeği var adamı neden soğutmaya çalışıyorsunuz? Okumaya geliyor sonuçta karı kızla eğlenmeye değil. Ona göre kendince aktiveteler bulup, arkadaş çevreside edinip derslerine çalışabilir. Bi sıkıntıda yaşamaz.

    Kişisel rahatlığınızı adama yansıtmayin ki, soğutmayin. Sakarya kötü bir yer değil'dir.
  • 01-08-2014, 18:24:38
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinde şansı olan adamlara Sakarya da kalın demem. 1 yıl az yaşaması bile avantajdır.

    Çok şey yazarım ama boşuna olur. 1 sene sonra konuyu aktif et, tekrar arkadaşların fikirlerini sor. "Sakarya'dan çok memnunum; İzmir, İstanbul, Bursa veya diğer büyük illeri tercih etmemem iyi olmuş" derlerse, daha da bir şey demem.
    Hocam tabiki izmir bursa istanbul gibi sehirler sosyal hayat ve sehirlesme bakımından kat kat iyidir fakat bu sehirler arasında sadece sakarya tuttugu için buradayım yani pek bi secim sansım yoktu benim.
    Birkac arkadasım var orda insaat muh okuyan gayet memnun olduklarını soylediler bu yuzden kocaeli vs yazmaktansa sakaryayı tercih ettim diyebilirim.
    Eğitim iyi olsun da sosyal hayat bir sekilde yapılır yani.



    İngilizce hazırlık konusunda da iyi diyen var kotu diyen var ama anladıgım kadarıyla okulun ogrettiginden cok bizim cabamız gerekiyor sanırım.Zaten çalışmayan insan bogazicinde de ingilizce egitimi gorse pek yararı olmayacaktır ona
  • 01-08-2014, 18:28:41
    #18
    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bölge yeni yeni gelişiyor. Bu yüzden 4-5 yıldır olması şuanda varolduğu gerçeğini değiştirmez. Bursa'da ne var sormasi ayip? Adam okumaya gidiyor sakarya'nın çevresi ve şartları belli olması gereken en iyi imkanlar merkezde mevcut. İstanbul gibi trafiği, insan kalabalığı yok. İlçeler arası rahat ulaşim sağlayabiliyorsun, lokasyon güzel.

    Marmara üniversitesiyle kıyaslayamazsın orası ayrı bir konu fakat adam kazanmiş. Belkide senelerin emeği var adamı neden soğutmaya çalışıyorsunuz? Okumaya geliyor sonuçta karı kızla eğlenmeye değil. Ona göre kendince aktiveteler bulup, arkadaş çevreside edinip derslerine çalışabilir. Bi sıkıntıda yaşamaz.

    Kişisel rahatlığınızı adama yansıtmayin ki, soğutmayin. Sakarya kötü bir yer değil'dir.
    Bölge değil Sakarya yeni yeni gelişiyor, anladılar paranın öğrenciden geldiğini ve ona göre davranmaya başladılar.Serdivana bir sürü yeni cafe, tapunun oraya bir sürü yeni herşey dahil apart yapmaya başladılar. Git 40 km yanında Kocaeliye bak öğrenci için her türlü aktivite yapacak yer mevcut.Bursa da ne mi var ? Ayıptır günahtır ya bu soruyu sormak. Google Görükle yaz anlarsın neler var sadece öğrenci için dediğim bu, şehrin geri kalanını söylemiyorum bile sana.

    Sakarya da yapabileceği en büyük aktivite gece 3-4 halı saha maçı olur ya da serdivan tepesinde paraşütle atlamak başka da hiç bir şey olmaz.

    Öğrenci kötü gözle bakan bir yere karşı fikrim kesinlikle değişmez. 5 yıl geçirdim ben Sakaryada o yüzden neyin ne olduğunu az çok bizde biliyoruz merak etme.

    Sakarya öğrenci için kesinlikle kötü bir yerdir bunu bilir bunu söylerim. !