duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen memleketini pazarlıyorsun kardeşim, sana bir şey demem zaten
Memleketimi pazarlamam bana bir şey kazandırmıyor, ben Adapazarı'nda esnaf falan değilim, ev vs de satmıyorum, yani Adapazarı üzerinden hiç bir gelirim yok.
Adapazarı'nın eksik yönleri;
- Büyük şehirlerden gelen insanlar için sosyal hayat zayıf.
- Ev kiraları(Öğrenci için) ortalama bir Anadolu şehri için pahalı.
- Yerli halk içerisinde sıkıntılı insanlar mevcut(Ki bu durum her şehir için geçerli.)
- Belediye pek fazla aktif değil.
- Genel itibariyle İstanbul, Bursa, İzmir, Ankara gibi büyük şehirlerden gelen insanlar pek memnun kalmıyor fakat diğer şehirlerden gelen birçok arkadaşım mevcut, genel itibariyle oldukça hoşnutlar.
Ben yeri geldiğinde kötü yanlarını da yazabiliyorum fakat gelen herkese, soru soran herkese yok burası çok kötü, yok şöyle demeniz çok yanlış.