Yine Sakarya'dan nefret eden arkadaşlar boş boş konuşmuş.
Sakarya Üniversite'sinde İngilizce İşletme okuyorum. 2 yıl Zorunlu hazırlık okudum ilk yıl çalışmadığım için kaldım. IELTS sınavı var İngiltere'nin yaptığı üst düzey bir sınav o sınavdan 9 üzerinden 6 alacak seviyeye geldim ki 2 yıl boyunca çok da bir gayret göstermedim. Kendimi rahatlıkla ifade edebilecek şekilde İngilizce konuşabiliyorum. İngilizce makale yazabiliyorum, gazete metinlerinde bazı kelimeleri çevirerek okuyup anlayabiliyorum. Bu seviyeye 0'dan Sakarya Üniversitesin'de geldim. SAÜ'de ki hocalar Okutman olabilirler fakat %90'ı ODTÜ çıkışlı ayrıca hocalardan biri ki bu sene benim hocamdı, herkes tarafından övülen, Marmara Bölgesinde İlk 5'e girebilecek düzeyde kapasiteye sahip bir hoca. He ama siz isteğe bağlı hazırlık okuyacağınız için eğer siz bir çaba göstermezseniz çok bir şey öğrenemezsiniz. Bazı arkadaşlar SAÜ ile ilgili her konuda nefretlerini kusuyorlar, onlara aldırmayın siz, Hocaların %90'ını tanıyorum, muhabbetim mevcut, her türlü yardımı sağlarım, pm atman yeterli.