• 30-07-2014, 22:04:13
    #10
    Hayırlı olsun ALLAH daim etsin
  • 30-07-2014, 22:39:42
    #11
    Bana cep telefonu vermiyen kızı direk silip engelliyorum. Sendeki müthiş bir azimmiş hocam.
  • 31-07-2014, 00:50:13
    #12
    "Ben seni çook seviyorum. İstersen engelle istersen dünyanın öbür ucuna git. Biz Yaradan'ı da görmeden sevdik, ayrılık uzaklık değil sorunum" bu cümle damardan girmiş ben bile etkilendim 😊 Hayırlı olsun

    Samsung Galaxy Note 2 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi.
  • 31-07-2014, 01:15:52
    #13
    hayırlı olsun valla hocam, gerçekten sonunda yine kabul etmedi yazıcaksın diye korkmadım değil
  • 31-07-2014, 01:19:09
    #14
    aha engel geliyo dedim son anda yirtmissin mutluluklar hocam

    çakma note 3 ile gonderildi
  • 31-07-2014, 02:04:39
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Engelsiz belasız devam eder inşallah
    Bir siz var yanlış hatırlamıyorsam şöyle idi
    Geç pişen aşın tadı güzel olur diye.

    LG-P880 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 31-07-2014, 09:31:41
    #16
    benimde böyle başlamıştı.Şimdi 4 senelik evli 1 cocuğumuz var
  • 31-07-2014, 10:36:06
    #17
    salim59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde böyle başlamıştı.Şimdi 4 senelik evli 1 cocuğumuz var
    yine aynı tas, aynı hamam.. hard diskimizde mutluluk adında bir dosya yok. belli birkaç gün çıkayım da hevesini alsın demiş. bende o hayalleri kurdum hocam...
  • 31-07-2014, 13:40:05
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine aynı tas, aynı hamam.. hard diskimizde mutluluk adında bir dosya yok. belli birkaç gün çıkayım da hevesini alsın demiş. bende o hayalleri kurdum hocam...
    kısmetten ötesi yok