salim59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde böyle başlamıştı.Şimdi 4 senelik evli 1 cocuğumuz var
yine aynı tas, aynı hamam.. hard diskimizde mutluluk adında bir dosya yok. belli birkaç gün çıkayım da hevesini alsın demiş. bende o hayalleri kurdum hocam...