Aylarca peşinden koştum, şimdi beraberiz.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aylarca peşinden koştum, şimdi beraberiz..
21
●
1.616
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Aylarca peşinden koştum, şimdi beraberiz..
1
2
3
30-07-2014, 12:39:34
#1
Misafir
----
WebColden
,
lazzi
,
aliarbak
ve
5 kişi
bunu beğendi.
8 kişi
bunu beğendi.
30-07-2014, 13:10:54
#2
Jameika
Üyeliği durduruldu
hayırlı olsun hocam , baya sabretmişsin.
İleride üzülmemen umuduyla , Allah yolunuzu açık etsin.
30-07-2014, 13:28:27
#3
Misafir
Jameika adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayırlı olsun hocam , baya sabretmişsin.
İleride üzülmemen umuduyla , Allah yolunuzu açık etsin.
teşekkürler hocam
30-07-2014, 13:46:51
#4
Line
Valla helal olsun.Ben bana cevap atmayan insanı kafamdan siliyorum sen engellediği halde uğraşmışsın.
30-07-2014, 13:55:33
#5
WebColden
Üyeliği durduruldu
Beni de engelledi :P ama ben eklemem
30-07-2014, 14:01:13
#6
roadscrat
Helal olsun kardeşim
30-07-2014, 14:25:52
#7
ErenaLizm
Line adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Valla helal olsun.Ben bana cevap atmayan insanı kafamdan siliyorum sen engellediği halde uğraşmışsın.
Al benden de o kadar hocam
belki de bu yüzden kaybediyoruz
30-07-2014, 21:26:09
#8
oxside
Servet sen miydin
bende bir soru soracaktım sonradan fark ettim sen olduğunu
Hayırlı olsun kardeşim.
30-07-2014, 21:43:37
#9
sio
Hayırlı olsun kardeşim.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler