Aylarca peşinden koştum, şimdi beraberiz..
21
●1.616
- 30-07-2014, 22:39:42Bana cep telefonu vermiyen kızı direk silip engelliyorum.
Sendeki müthiş bir azimmiş hocam.
- 31-07-2014, 10:36:06yine aynı tas, aynı hamam.. hard diskimizde mutluluk adında bir dosya yok. belli birkaç gün çıkayım da hevesini alsın demiş. bende o hayalleri kurdum hocam...salim59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sendeki müthiş bir azimmiş hocam.
son anda yirtmissin mutluluklar hocam