• 26-07-2014, 14:37:11
    #1
    Merhabalar,

    12 tane 2 euro olarak 6 tanede 1 euro olarak toplamda 30 euro var madeni şekilde kuyumcu almıyor banka bilmiyorum.
    Bunları da dinleme tesisinde yıkamacıdan 30 TL karşılığı aldım aklıma ilk vadesiz euro hesabı açtırıp ona aktarmak geliyor sonra çekmek ama banka madeni kabul ediyor mu onu bilmiyorum.

    Bileniniz varsa cevaplarsa sevinirim.



    - Yoldan yollanmıştır.
  • 26-07-2014, 14:41:01
    #2
    doviz burolarında çevirirsin hafız
  • 26-07-2014, 14:50:08
    #3
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doviz burolarında çevirirsin hafız
    Bugün baktım işte hepsi değerinin altında bozuyor onların hafız
    Ya Havalimanına giden yolcular oluyor bizde onlardan yurt dışına giden varsa onlara satarım yada banka hesabı açtırmayı düşünüyorum euro vadesiz ona madeni olarak yatırcam 1dk sonra çekmek istiyecem paramı bu şekilde kur çok oynamaz
  • 26-07-2014, 15:20:53
    #4
    30 euroda kur ne kadar oynayabilirki zaten?
  • 26-07-2014, 16:17:03
    #5
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 euroda kur ne kadar oynayabilirki zaten?
    Ada da 2 liradan alan döviz bürosu var 1 euro da 80 kuruş zarar oluyor buda bana
  • 26-07-2014, 16:18:19
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Neden değerinde almıyorlar ?
  • 26-07-2014, 17:23:27
    #7
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden değerinde almıyorlar ?
    Madeni para olduğu için her halde sahtelik filanda yüksek olma ihtimali olabilir bilmiyorum.

    Merkez bankası şubeleri güncel kur ile bozuyormuş onu öğrendim ama şu an gidecek vaktim yok İstanbul'da Unkapanında mı neymiş herhalde benim aklıma vadesiz euro açtırıp oraya yatırmak geliyor oradan da çekeri şubeden
  • 07-11-2020, 21:59:33
    #8
    Konuyu Hortlatcam Şuan 303 TL vay be zaman
  • 07-11-2020, 22:38:53
    #9
    Hazır hortlamışken sorayım benimde elimde madeni eurolar var. Nasıl bozabilirim ya da banka alır mı hesaba yatırsam ?