UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doviz burolarında çevirirsin hafız
Bugün baktım işte hepsi değerinin altında bozuyor onların hafız
Ya Havalimanına giden yolcular oluyor bizde onlardan yurt dışına giden varsa onlara satarım yada banka hesabı açtırmayı düşünüyorum euro vadesiz ona madeni olarak yatırcam 1dk sonra çekmek istiyecem paramı bu şekilde kur çok oynamaz