• 22-07-2014, 00:32:38
    #19
    araban lüks olacak. o zaman yazmıyorlar. yoksa acımazlar
  • 22-07-2014, 02:41:32
    #20

    aynısından ben de yedim

    devlet çalışıyor ağaçların arasına sokmuşlar radar aracını. görmemle frenlemem yetmedi ama 300-400m ilerde paketlediler
  • 23-07-2014, 21:49:13
    #21
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödediniz mi hocam?
    Eğer ödediyseniz ne kadarlık bir indirim oldu internette net birşey göremedim de. Cevaplarsanız sevinirim.
    267 tl yi ertensi gun ödedim kendi ellerimle ziratte calışıyorum
  • 25-07-2014, 11:33:14
    #22
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay sonra geldiyse ödemeyin ilk bir ayda gelmesi lazım, ilgili haberleri okuyun.
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben itiraz edebiliyorsun diye biliyorum. Bir araştır.
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araban lüks olacak. o zaman yazmıyorlar. yoksa acımazlar
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    aynısından ben de yedim

    devlet çalışıyor ağaçların arasına sokmuşlar radar aracını. görmemle frenlemem yetmedi ama 300-400m ilerde paketlediler
    Geçmiş olsun hocam motorsikletle mi yediniz cezayı

    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay sonra geldiyse ödemeyin ilk bir ayda gelmesi lazım, ilgili haberleri okuyun.
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben itiraz edebiliyorsun diye biliyorum. Bir araştır.
    Gerek yok hocam uğraşmaya itiraz edilecek birşey yok ki adamlar samsun yolundan çıkışa koymuşlar levhayı 50 KM Radar diye.

    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araban lüks olacak. o zaman yazmıyorlar. yoksa acımazlar
    BaNNeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    267 tl yi ertensi gun ödedim kendi ellerimle ziratte calışıyorum
    Dün bende o kadar ödeme yaptım hocam

    Artık trafik kurallarına harfi harfine uyuyorum bu ceza bana uzun süre yeter