2 ay sonra geldiyse ödemeyin ilk bir ayda gelmesi lazım, ilgili haberleri okuyun.
Ben itiraz edebiliyorsun diye biliyorum. Bir araştır.
araban lüks olacak. o zaman yazmıyorlar. yoksa acımazlar

aynısından ben de yedim
devlet çalışıyor ağaçların arasına sokmuşlar radar aracını. görmemle frenlemem yetmedi ama 300-400m ilerde paketlediler
Geçmiş olsun hocam motorsikletle mi yediniz cezayı
2 ay sonra geldiyse ödemeyin ilk bir ayda gelmesi lazım, ilgili haberleri okuyun.
Ben itiraz edebiliyorsun diye biliyorum. Bir araştır.
Gerek yok hocam uğraşmaya itiraz edilecek birşey yok ki adamlar samsun yolundan çıkışa koymuşlar levhayı 50 KM Radar diye.
araban lüks olacak. o zaman yazmıyorlar. yoksa acımazlar
267 tl yi ertensi gun ödedim kendi ellerimle ziratte calışıyorum
Dün bende o kadar ödeme yaptım hocam
Artık trafik kurallarına harfi harfine uyuyorum bu ceza bana uzun süre yeter