emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 ay sonra geldiyse ödemeyin ilk bir ayda gelmesi lazım, ilgili haberleri okuyun.
duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben itiraz edebiliyorsun diye biliyorum. Bir araştır.
clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araban lüks olacak. o zaman yazmıyorlar. yoksa acımazlar
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

aynısından ben de yedim

devlet çalışıyor ağaçların arasına sokmuşlar radar aracını. görmemle frenlemem yetmedi ama 300-400m ilerde paketlediler
Geçmiş olsun hocam motorsikletle mi yediniz cezayı

emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 ay sonra geldiyse ödemeyin ilk bir ayda gelmesi lazım, ilgili haberleri okuyun.
duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben itiraz edebiliyorsun diye biliyorum. Bir araştır.
Gerek yok hocam uğraşmaya itiraz edilecek birşey yok ki adamlar samsun yolundan çıkışa koymuşlar levhayı 50 KM Radar diye.

clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araban lüks olacak. o zaman yazmıyorlar. yoksa acımazlar
BaNNeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
267 tl yi ertensi gun ödedim kendi ellerimle ziratte calışıyorum
Dün bende o kadar ödeme yaptım hocam

Artık trafik kurallarına harfi harfine uyuyorum bu ceza bana uzun süre yeter