Merhaba, telefondan tapatalk aracılığıyla r10 girmek istediğimde sürekli 2 türlü bir hata ile karşılaşıyorum
1)Foruma bağlanılamadı sorun devam ederse lütfen yöneticiniz ile görüşünüz
yada
2)package file version doesn't match with the installed version, please goto your forum's AdminCP->plugin&Products->Manage Products to upgrade by importing the latest installation xml
Bu sorunu nasıl çözebilirim ?
Tapatalk hatası. yardımcı olurmusunuz ?
7
●827
- 16-07-2014, 04:45:57aynı hata bendede bulunmakta sanırım yönetimin ayarlaması gerekiyorzacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle