• 16-07-2014, 00:14:27
    #1
    Merhaba, telefondan tapatalk aracılığıyla r10 girmek istediğimde sürekli 2 türlü bir hata ile karşılaşıyorum

    1)Foruma bağlanılamadı sorun devam ederse lütfen yöneticiniz ile görüşünüz

    yada

    2)package file version doesn't match with the installed version, please goto your forum's AdminCP->plugin&Products->Manage Products to upgrade by importing the latest installation xml

    Bu sorunu nasıl çözebilirim ?
  • 16-07-2014, 04:08:42
    #2
    şu 2. hatayı bende alıyorum giremiyorum malesef
  • 16-07-2014, 04:45:57
    #3
    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu 2. hatayı bende alıyorum giremiyorum malesef
    aynı hata bendede bulunmakta sanırım yönetimin ayarlaması gerekiyor
  • 16-07-2014, 06:54:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bende hata yok

    ZTE-BLADE cihazımdan gönderildi
  • 11-08-2014, 00:28:21
    #5
    smoke_7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, telefondan tapatalk aracılığıyla r10 girmek istediğimde sürekli 2 türlü bir hata ile karşılaşıyorum

    1)Foruma bağlanılamadı sorun devam ederse lütfen yöneticiniz ile görüşünüz

    yada

    2)package file version doesn't match with the installed version, please goto your forum's AdminCP->plugin&Products->Manage Products to upgrade by importing the latest installation xml

    Bu sorunu nasıl çözebilirim ?
    Hatayi cözebildinizmi ?
  • 11-08-2014, 00:54:36
    #6
    CanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatayi cözebildinizmi ?
    Kendiliğinden düzeldi.
  • 11-08-2014, 01:19:05
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar şifreleri değiştirin ve içine karakter koymayın tavsiyem büyük küçük harf nokta. Ben sorunu bu şekilde çözmüştüm

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 11-08-2014, 04:01:09
    #8
    Şu pm sorunu var bende