Merhaba, telefondan tapatalk aracılığıyla r10 girmek istediğimde sürekli 2 türlü bir hata ile karşılaşıyorum

1)Foruma bağlanılamadı sorun devam ederse lütfen yöneticiniz ile görüşünüz

yada

2)package file version doesn't match with the installed version, please goto your forum's AdminCP->plugin&Products->Manage Products to upgrade by importing the latest installation xml

Bu sorunu nasıl çözebilirim ?