• 11-07-2014, 22:20:28
    #55
    Sakın vermeyin hocam. Adı üstünde sürücü kursu orası ve sizde acemi kursiyersiniz.
  • 11-07-2014, 22:20:41
    #56
    WebHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sonuç ne oldu,bir gelişme varmı ?
    Hocam olayın ertesi günü direksiyon sınavına girdim sürücü kursundan görevlide araçtaydı arka koltukta oturuyorlardı. Biraz şaşırdılar ben araba normalde de kullanıyorum 7,8 senedir. Sadece uzun yola çıkamıyorum ehliyet yok..
    Nasıl vurdun sen falan dediler bende dalgınlığa geldi falan dedim. O günden beride arayan soran olmadı para için
  • 11-07-2014, 22:23:03
    #57
    SeoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam olayın ertesi günü direksiyon sınavına girdim sürücü kursundan görevlide araçtaydı arka koltukta oturuyorlardı. Biraz şaşırdılar ben araba normalde de kullanıyorum 7,8 senedir. Sadece uzun yola çıkamıyorum ehliyet yok..
    Nasıl vurdun sen falan dediler bende dalgınlığa geldi falan dedim. O günden beride arayan soran olmadı para için
    Süper hocam sevindim
  • 11-07-2014, 22:59:26
    #58
    Herkes debriyaj ve fren var demiş eğitimcinin orda aynı zamanda ; eğitimci içinde orta , sağ , sol dikiz aynaları bulunması gereklidir oda kontrol etmelidir.
    Tahminimce sizin hatanız değil.Sebep sen zaten bilmiyorsun.
    Benim başıma şöyle bir olay geldi araçla kaldırıma çıktım.Lastikte büyük bi sorun oldu çekici geldi araçı cektiler ve benide evime bıraktılar bir kuruşta para istemediler ufak bi tecrübemdi paylasmak istedim senin hatan değil bilader takma kafana ve ödeme yani.
  • 11-07-2014, 23:40:57
    #59
    Üyeliği durduruldu
    hocam sizin için sordum eğer yanınızda hoca varsa ödemeyecekmişsiniz onlar ödemek zorundalarmış
  • 12-07-2014, 15:59:44
    #60
    justic3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sizin için sordum eğer yanınızda hoca varsa ödemeyecekmişsiniz onlar ödemek zorundalarmış
    İlginiz için çok teşekkür ederim hocam öğrendiğim iyi oldu
  • 12-07-2014, 22:45:56
    #61
    Bir kuruş vermeyin hocam sürücü kursuna yazılma amacınız zaten o sürmeyi öğrenmek bunlar illaki sözleşme de falan yazar ki kasko olmalı araçlarda senlik bir durum yok.