Herkes debriyaj ve fren var demiş eğitimcinin orda aynı zamanda ; eğitimci içinde orta , sağ , sol dikiz aynaları bulunması gereklidir oda kontrol etmelidir.
Tahminimce sizin hatanız değil.Sebep sen zaten bilmiyorsun.
Benim başıma şöyle bir olay geldi araçla kaldırıma çıktım.Lastikte büyük bi sorun oldu çekici geldi araçı cektiler ve benide evime bıraktılar bir kuruşta para istemediler ufak bi tecrübemdi paylasmak istedim senin hatan değil bilader takma kafana ve ödeme yani.