WebHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sonuç ne oldu,bir gelişme varmı ?
Hocam olayın ertesi günü direksiyon sınavına girdim sürücü kursundan görevlide araçtaydı arka koltukta oturuyorlardı. Biraz şaşırdılar ben araba normalde de kullanıyorum 7,8 senedir. Sadece uzun yola çıkamıyorum ehliyet yok..
Nasıl vurdun sen falan dediler bende dalgınlığa geldi falan dedim. O günden beride arayan soran olmadı para için