Sürücü kursunun arabasını direğe çarptım
60
●4.457
- 11-07-2014, 22:20:28Sakın vermeyin hocam. Adı üstünde sürücü kursu orası ve sizde acemi kursiyersiniz.
- 11-07-2014, 22:20:41Hocam olayın ertesi günü direksiyon sınavına girdim sürücü kursundan görevlide araçtaydı arka koltukta oturuyorlardı. Biraz şaşırdılar ben araba normalde de kullanıyorum 7,8 senedir. Sadece uzun yola çıkamıyorum ehliyet yok..WebHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl vurdun sen falan dediler bende dalgınlığa geldi falan dedim. O günden beride arayan soran olmadı para için
- 11-07-2014, 22:23:03Süper hocam sevindimSeoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2014, 22:59:26Herkes debriyaj ve fren var demiş eğitimcinin orda aynı zamanda ; eğitimci içinde orta , sağ , sol dikiz aynaları bulunması gereklidir oda kontrol etmelidir.
Tahminimce sizin hatanız değil.Sebep sen zaten bilmiyorsun.
Benim başıma şöyle bir olay geldi araçla kaldırıma çıktım.Lastikte büyük bi sorun oldu çekici geldi araçı cektiler ve benide evime bıraktılar bir kuruşta para istemediler ufak bi tecrübemdi paylasmak istedim senin hatan değil bilader takma kafana ve ödeme yani. - 12-07-2014, 15:59:44İlginiz için çok teşekkür ederim hocam öğrendiğim iyi oldujustic3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle