Mezun olduktan sonra en yakın kaymakamlığa gidip gelir tespiti yaptıracaksın ondan sonra GSS 'li oluyorsun ve hastanelerde
sigorta kapsamında oluyorsun gelir tespitine göre ödemen tutar belirlenecek. Büyük ihtimalle 30 civarında aylık ödemen olacak.
Üniversite kazandıktan sonra SGK 'ya öğrenci belgeni götüreceksin ve babanın sigortasından faydalanmaya devam edeceksin.
18 yaşını doldurup mezun olan öğrenciler :(
14
●692
- 02-07-2014, 14:47:48hasta olmıcaksın.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:47:48 -->-> Daha önceki mesaj 14:46:50 --
bana da bi kese lazım.Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-07-2014, 15:13:05clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mobilden yazmıştım hocam kusura bakmayın
kese lazımsa bizim burda hamam var harun abi gevşecik yapar sizi
100 kilo kendisi