• 01-07-2014, 20:05:31
    #10
    Mezun olduktan sonra en yakın kaymakamlığa gidip gelir tespiti yaptıracaksın ondan sonra GSS 'li oluyorsun ve hastanelerde
    sigorta kapsamında oluyorsun gelir tespitine göre ödemen tutar belirlenecek. Büyük ihtimalle 30 civarında aylık ödemen olacak.

    Üniversite kazandıktan sonra SGK 'ya öğrenci belgeni götüreceksin ve babanın sigortasından faydalanmaya devam edeceksin.
  • 01-07-2014, 20:40:04
    #11
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    GSS'den kurtulmanın bir yolu var mı?
  • 01-07-2014, 20:40:58
    #12
    SGK'ya başvurup aylık 40 TL gibi bir ücretle babanızdan yararlanabiliyosunuz.
    Geçen bende gittim muayene ücreti istediler. SGK'ya git başvuru yap dediler.
  • 02-07-2014, 00:29:06
    #13
    beyler bu saçma şeyi mahkemeye veren filan yok mu ?
  • 02-07-2014, 14:47:48
    #14
    hasta olmıcaksın.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:47:48 -->-> Daha önceki mesaj 14:46:50 --

    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mezun olduktan 120 gun son ra keseliyor ben oyle biliyorum
    bana da bi kese lazım.
  • 02-07-2014, 15:13:05
    #15
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hasta olmıcaksın.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:47:48 -->-> Daha önceki mesaj 14:46:50 --



    bana da bi kese lazım.
    mobilden yazmıştım hocam kusura bakmayın kese lazımsa bizim burda hamam var harun abi gevşecik yapar sizi 100 kilo kendisi