Mezun olduktan sonra en yakın kaymakamlığa gidip gelir tespiti yaptıracaksın ondan sonra GSS 'li oluyorsun ve hastanelerde
sigorta kapsamında oluyorsun gelir tespitine göre ödemen tutar belirlenecek. Büyük ihtimalle 30 civarında aylık ödemen olacak.
Üniversite kazandıktan sonra SGK 'ya öğrenci belgeni götüreceksin ve babanın sigortasından faydalanmaya devam edeceksin.