Bakın buradaki köpek ne güzel,ne kadar tatlı köpekmis. açlıktan ve susuzluktan ölmüs. Yazık günah üzüldüm bugun atlatamam bir yerden bulur köpek filan demeyin kuru ekmek yemek atıkları filan koyun
artan yemek olduğu zaman giderim üşenmeden kenara koyarım.Ki zaten elimde poşeti gören köpekler hemen gelir kardeş kardeş bölüşürler alıştılar artık.Eğer köpek yoksa bile çöpün ağzını bağlamadan koyarım.
artan yemek olduğu zaman giderim üşenmeden kenara koyarım.Ki zaten elimde poşeti gören köpekler hemen gelir kardeş kardeş bölüşürler alıştılar artık.Eğer köpek yoksa bile çöpün ağzını bağlamadan koyarım.
iyi 1 yorum gelmis yine ilgisiz r10. bende 2 saat önce gittim proteinli kuruyemisli bir keki çöpün yanına koydum yesinler diye güclensinler diye.
Sokakta yaşayan dostlarımız aç olarak en azından 36 saate kadar yaşayabilirler. Ancak yaz günlerinde susuz 12 saat bile dayanamıyorlar. Herkes kapısının önüne 1 kap su koysa evinde artan yemekleri çöpe dökeceğine bi kaba koyup kedi/köpeklerin ulaşabileceği bir yere bıraksa sokakta aç susuz dostumuz kalmayacaktır.