• 24-06-2014, 19:42:50
    #1


    Bakın buradaki köpek ne güzel,ne kadar tatlı köpekmis. açlıktan ve susuzluktan ölmüs. Yazık günah üzüldüm bugun atlatamam bir yerden bulur köpek filan demeyin kuru ekmek yemek atıkları filan koyun
  • 24-06-2014, 21:51:54
    #2
    takan olmamıs
  • 24-06-2014, 23:18:08
    #3
    artan yemek olduğu zaman giderim üşenmeden kenara koyarım.Ki zaten elimde poşeti gören köpekler hemen gelir kardeş kardeş bölüşürler alıştılar artık.Eğer köpek yoksa bile çöpün ağzını bağlamadan koyarım.
  • 24-06-2014, 23:56:23
    #4
    salim59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artan yemek olduğu zaman giderim üşenmeden kenara koyarım.Ki zaten elimde poşeti gören köpekler hemen gelir kardeş kardeş bölüşürler alıştılar artık.Eğer köpek yoksa bile çöpün ağzını bağlamadan koyarım.

    iyi 1 yorum gelmis yine ilgisiz r10. bende 2 saat önce gittim proteinli kuruyemisli bir keki çöpün yanına koydum yesinler diye güclensinler diye.
  • 24-06-2014, 23:59:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    http://prntscr.com/3w4uzc bence buyuzden takmadilar :S
  • 25-06-2014, 00:37:34
    #6
    CuteSocials adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://prntscr.com/3w4uzc bence buyuzden takmadilar :S
    düzelttim
  • 25-06-2014, 01:05:49
    #7
    Sokakta yaşayan dostlarımız aç olarak en azından 36 saate kadar yaşayabilirler. Ancak yaz günlerinde susuz 12 saat bile dayanamıyorlar. Herkes kapısının önüne 1 kap su koysa evinde artan yemekleri çöpe dökeceğine bi kaba koyup kedi/köpeklerin ulaşabileceği bir yere bıraksa sokakta aç susuz dostumuz kalmayacaktır.

    Konu için teşekkürler.