artan yemek olduğu zaman giderim üşenmeden kenara koyarım.Ki zaten elimde poşeti gören köpekler hemen gelir kardeş kardeş bölüşürler alıştılar artık.Eğer köpek yoksa bile çöpün ağzını bağlamadan koyarım.
iyi 1 yorum gelmis yine ilgisiz r10. bende 2 saat önce gittim proteinli kuruyemisli bir keki çöpün yanına koydum yesinler diye güclensinler diye.