Merhaba arkadaşlar,
gg'den bir şey alacaktım, 10 lira bir şeydi, pp de o kadar bir şey var, ödemeyi onla yaparım diye düşündüm, ama sadece kart ile öde seçeneği vardı.
Paypal kalktı mı, bi bilgisi olan var mı bu konuda?
Gitti gidiyorda paypal kalktı mı
7
●750
- 23-06-2014, 01:11:26Üyeliği durdurulduYaklasik 4 5 ay once paypal ile urun aldim gittigidiyordan bir yanlisiniz olmasin?BurakK. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir. - 23-06-2014, 01:28:24doğrudur hocam ben inanın hatırlamıyorum cok alışveriş yaptım görememişimdir sanırım paypalla ebay haric bir işim olmadığı için pek önemsemiyorum o yüzden olsa gerekNoventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2014, 06:43:38Üyeliği durdurulduYapma bunu, yapma!corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi ben nasıl Steam Wallet alacağım!
- 23-06-2014, 13:21:42bu yüzden galiba hocam, benim alacağımda online teslimatlı bir şeydicorpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kalkalı bayağı oldu hocam sanırım hatta olduğunu bile hatırlamıyorum ama paypal kartın varsa onla işlemini gerçekleştirirsin diye düşünüyorum
Şimdi ben nasıl Steam Wallet alacağım!