Merhaba arkadaşlar,

gg'den bir şey alacaktım, 10 lira bir şeydi, pp de o kadar bir şey var, ödemeyi onla yaparım diye düşündüm, ama sadece kart ile öde seçeneği vardı.

Paypal kalktı mı, bi bilgisi olan var mı bu konuda?