• 18-06-2014, 01:36:13
    #1
    RUN
    Platin üye
    Ramazan ayının gelmesine son 3 gün kaldı beyler varmı bekleyen?

    Ben çok severim sabırsızlanmaya başladım

    Ramazan ayında insanlar iradelerini sabırlarını denemiş, değerlendirmiş olur Peygamber efendimiz bu konuda "Oruç Sabrın Yarısıdır" Buyurmuş bu ayda insanın içi hep huzur doluyor.Çok şükür ibadetlerimi elimden geldiği kadar yerine getirmeme rağmen bu ayda ibadet ederken çok farklı hissediyorum bir başka oluyor.

    Bikaç bilgiyi paylaşmak isterim
    Ramazan ayı başlangıcı : 28 Haziran 2014

    RAMAZAN: BEREKET AYI

    Üç ayların sonuncusu olan Ramazan ayı on bir ayın sultanı ve ayların en faziletlisidir. Zira bu ayda Kur'an indirilmeye başlanmış ve ay boyunca oruç tutmak farz kılınmıştır.

    RAMAZAN BAYRAMI


    27 TEMMUZ 2014 PAZAR : AREFE
    28 TEMMUZ 2014 PAZARTESİ : RAMAZAN BAYRAMI- 1.Gün
    29 TEMMUZ 2014 SALI : RAMAZAN BAYRAMI- 2.Gün
    30 TEMMUZ 2014 ÇARŞAMBA : RAMAZAN BAYRAMI-3.Gün
  • 18-06-2014, 02:00:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İnşallah sağlık sorunum olmazsa tutacağız elbet..İmsakiyeler geçen cuma dağıtılmıştı.. Allah güneş altında çalışıp oruç tutacaklara ve bütün müslümanlara yardım etsin.. Tamda sıcaklara kaldık ya sabrederiz inşallah...
  • 18-06-2014, 06:35:23
    #3
    Allah 'ın izniyle ramazanın bitmesine 2 gün kala teskeremi alacağım. İnş bir sıkıntı, problem olmadan terhis olabilirim. Darısı diğer tüm devrelerimin başına

    Ayrıca izin kullanmayarak böyle bir zamanda terhis olma durumum olduğu içinde çok mutluyum.Çünkü bayramları ailen ile geçirmek kadar mutluluk verici başka bir şey yok.
  • 18-06-2014, 12:27:31
    #5
    RUN
    Platin üye
    theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah sağlık sorunum olmazsa tutacağız elbet..İmsakiyeler geçen cuma dağıtılmıştı.. Allah güneş altında çalışıp oruç tutacaklara ve bütün müslümanlara yardım etsin.. Tamda sıcaklara kaldık ya sabrederiz inşallah...
    Amin hocam İnşallah.

    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah 'ın izniyle ramazanın bitmesine 2 gün kala teskeremi alacağım. İnş bir sıkıntı, problem olmadan terhis olabilirim. Darısı diğer tüm devrelerimin başına

    Ayrıca izin kullanmayarak böyle bir zamanda terhis olma durumum olduğu içinde çok mutluyum.Çünkü bayramları ailen ile geçirmek kadar mutluluk verici başka bir şey yok.
    Hayırlısıyla sağ salim gelirsin inşallah hocam şimdiden hayırlı tezkereler

    Konular aynı içerik farklı "bu benim konum"
    Konunuzu okumadım okusamda açardım.
    Off-Topic bölümündeyiz diye biliyorum böyle Aziz bir konu için keşke şu linki ima eder gibi paylaşmasanız kimsenin konu kasma gibi bir amacı yok