theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah sağlık sorunum olmazsa tutacağız elbet..İmsakiyeler geçen cuma dağıtılmıştı.. Allah güneş altında çalışıp oruç tutacaklara ve bütün müslümanlara yardım etsin.. Tamda sıcaklara kaldık ya sabrederiz inşallah...
Amin hocam İnşallah.

ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah 'ın izniyle ramazanın bitmesine 2 gün kala teskeremi alacağım. İnş bir sıkıntı, problem olmadan terhis olabilirim. Darısı diğer tüm devrelerimin başına

Ayrıca izin kullanmayarak böyle bir zamanda terhis olma durumum olduğu içinde çok mutluyum.Çünkü bayramları ailen ile geçirmek kadar mutluluk verici başka bir şey yok.
Hayırlısıyla sağ salim gelirsin inşallah hocam şimdiden hayırlı tezkereler

Konular aynı içerik farklı "bu benim konum"
Konunuzu okumadım okusamda açardım.
Off-Topic bölümündeyiz diye biliyorum böyle Aziz bir konu için keşke şu linki ima eder gibi paylaşmasanız kimsenin konu kasma gibi bir amacı yok