• 08-06-2014, 23:23:55
    #1
    Googital.com
    Merhaba,

    Bir haftadır 5 gün içinde yeni güncellemeyi yuklemeniz gerekir diyordu her seferinde güncellemedim.

    Bugün Son gündü. Guncelledikten sonra mesajlar gitmiyor artık. Silip tekrar kurdum bu sefer de bağlantın yok hatası veriyor diyor SMS onay bile gelmiyor. Açıkçası giremiyorum.

    Güzelim uygulamayı bozmuslar yahu. Markete bakinca yeni yorumlar da da aynı sorundan bahsediliyor.

    Sizde de varmı bu sorun?

    Tapatalk ile gönderildi..
  • 08-06-2014, 23:46:14
    #2
    iOS'da herhangi bir sorun yok hocam kullanıyoruz.
    Androidde mi sorun yaşıyorsunuz ?
  • 08-06-2014, 23:49:47
    #3
    Googital.com
    Evet Android. Bir saattir etkinleştiremiyorum bağlantı yok diyor :/



    Tapatalk ile gönderildi..
  • 28-06-2014, 16:53:31
    #4
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bir haftadır 5 gün içinde yeni güncellemeyi yuklemeniz gerekir diyordu her seferinde güncellemedim.

    Bugün Son gündü. Guncelledikten sonra mesajlar gitmiyor artık. Silip tekrar kurdum bu sefer de bağlantın yok hatası veriyor diyor SMS onay bile gelmiyor. Açıkçası giremiyorum.

    Güzelim uygulamayı bozmuslar yahu. Markete bakinca yeni yorumlar da da aynı sorundan bahsediliyor.

    Sizde de varmı bu sorun?

    Tapatalk ile gönderildi..
    bende an itibariyle silip tekrar yükleyim dedim bağlanılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin hatası alıyorum. bağlantılarda gayet normal anormal herhangi bir durumda yok ama ne yapcamı şaşırdım. Bu sorunla karşılaşıp çözebilen varmı?