Merhaba,
Bir haftadır 5 gün içinde yeni güncellemeyi yuklemeniz gerekir diyordu her seferinde güncellemedim.
Bugün Son gündü. Guncelledikten sonra mesajlar gitmiyor artık. Silip tekrar kurdum bu sefer de bağlantın yok hatası veriyor diyor SMS onay bile gelmiyor. Açıkçası giremiyorum.
Güzelim uygulamayı bozmuslar yahu. Markete bakinca yeni yorumlar da da aynı sorundan bahsediliyor.
Sizde de varmı bu sorun?
Tapatalk ile gönderildi..