• 02-06-2014, 00:59:05
    #1
    Var mı arkadaşlar oynayan? Ben şu an satın aldım iniyor, 19gb ama 2 saate iner yazıyo nasıl iş anlamadım 50mb net var ama yine de 2 saat az gibime geldi nedense

    oynayanlar yorum yaparsa sevinirim, umarım dandik değildir
  • 02-06-2014, 01:11:35
    #2
    1 haftadır PC de oynuyorum. Hemen bitmemesi için yan görevlerlere ağırlık veriyorum. Gayet kaliteli, modern çağa uygun ve özgün bir senaryosu var. Yer yer Assassins Creed' i andıran ve yapısı gereği GTA' a benzeyen bir oyun.

    GTA' ı ne kadar özlediğimi bu oyunda gördüm. Umarım PC için GTA 5 çıkar.
  • 02-06-2014, 01:30:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Başka bir konuda yazmıştım;

    Alıntı
    Okadar kötü değil. Ubisoft öyle bir reklam yaptıki beklentileri yükseldi herkesin. Haliyle çıkıncada hemen fiyasko oldu. Her nekadar problemleri olan bir oyun olsada bence çok iyi bir oyun olmuş. İlk başlarda sıkıyor ama ilerledikçe ve yapabiledikleriniz genişledikçe başından kalkamıyorsunuz.