1 haftadır PC de oynuyorum. Hemen bitmemesi için yan görevlerlere ağırlık veriyorum. Gayet kaliteli, modern çağa uygun ve özgün bir senaryosu var. Yer yer Assassins Creed' i andıran ve yapısı gereği GTA' a benzeyen bir oyun.
GTA' ı ne kadar özlediğimi bu oyunda gördüm. Umarım PC için GTA 5 çıkar.