Telefon faturasını 2 kere ödedim :S - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Telefon faturasını 2 kere ödedim :S
10
●
979
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Telefon faturasını 2 kere ödedim :S
1
2
20-05-2014, 19:05:48
#10
Kizilay
netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bankayı mı arayayım yoksa PTTCELL'i mi?
hiç bi yeri aramanıza gerek yok . Sistem +bakiye yazıyo bir sonraki ay düşüyor faturanızdan
20-05-2014, 21:36:23
#11
TCM
Musteri hizmetlerini ara sonra ki faturadan dusuyorlar
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler