netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankayı mı arayayım yoksa PTTCELL'i mi?
hiç bi yeri aramanıza gerek yok . Sistem +bakiye yazıyo bir sonraki ay düşüyor faturanızdan