Konu
Telefon faturasını 2 kere ödedim :S
20-05-2014, 19:05:48
#10
Kizilay
netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bankayı mı arayayım yoksa PTTCELL'i mi?
hiç bi yeri aramanıza gerek yok . Sistem +bakiye yazıyo bir sonraki ay düşüyor faturanızdan