• 04-05-2014, 22:31:20
    #1
    Merhabalar, ilk defa otomobille İstanbul'a geliyorum. Gebze tarafından geldim, gişelerden birkaç defa geçtim fakat FSM köprüsünde biraz hızlı geçtim sanırım 60 km kadar bir hızım vardı geçerken "ciyu ciyu" diye ses çıktı ve 160 lira mı ne bi yazı çıktı, acaba benim miydi değil miydi emin olamadım içinde para da vardı HGS'nin ama emin de olamadım.

    Konu hakkında bilgisi olan biri varsa beni aydınlatabilir misiniz? Ceza var mı? HGS varsa cezadan kurtulabiliyoruz sanırım sadece geçiş ücretini ödeyerek.

    Teşekkürler şimdiden
  • 04-05-2014, 22:34:29
    #2
    HGS araca kayıtlı ise bir sorun olmaz gişeler 90km kadar okuyabiliyor ama içinizin rahat etmesini istiyorsanız HGS DANIŞMA 312 - 812 10 10 burayı arıyarak bilgi alabilirsiniz.
  • 04-05-2014, 22:39:24
    #3
    Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HGS araca kayıtlı ile bir sorun olmaz gişeler 90km kadar okuyabiliyor ama içinizin rahat etmesini istiyorsanız HGS DANIŞMA 312 - 812 10 10 burayı arıyarak bilgi alabilirsiniz.
    Aradım, bazen hata olabiiliyor dedi okumuş hgs'yi, içim rahatladı.

    Teşekkürler
  • 04-05-2014, 22:47:39
    #4
    bizim eski arabada ciyu ciyu diyodu sonra motoru düştü
  • 04-05-2014, 23:09:25
    #5
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim eski arabada ciyu ciyu diyodu sonra motoru düştü
    ilk mesaja ciyu ciyu yazan yerden sonra koyacaktım sonra 160 lira aklıma geldi koyamadım

    dalga konusu olduk iyi mi
  • 05-05-2014, 10:15:44
    #6
    Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HGS araca kayıtlı ise bir sorun olmaz gişeler 90km kadar okuyabiliyor ama içinizin rahat etmesini istiyorsanız HGS DANIŞMA 312 - 812 10 10 burayı arıyarak bilgi alabilirsiniz.
    O daracık yerden 90 km ile nasıl geçiliyo? Ben 40 la geçerken korkuyorum
  • 05-05-2014, 10:43:27
    #7
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O daracık yerden 90 km ile nasıl geçiliyo? Ben 40 la geçerken korkuyorum
    cihazın HGS okuma kapasitesi o kadar hızda algılıyabiliyor anlamında söyledim demekki öyle şöförler varki karayolları 90km uygun görmüş
  • 05-05-2014, 11:09:57
    #8
    Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihazın HGS okuma kapasitesi o kadar hızda algılıyabiliyor anlamında söyledim demekki öyle şöförler varki karayolları 90km uygun görmüş
    Bizim burada ki HGS geçiş gişelerinin hepsinin önünde 30 km hız tabelası var ondan ben 30 u geçmiyorum nolur nolmaz diye.
  • 05-05-2014, 17:59:03
    #9
    ben ogs den 150 ile geçtim hiç araba geçtiğini bile algılamadı tavsiye ederim