Merhabalar, ilk defa otomobille İstanbul'a geliyorum. Gebze tarafından geldim, gişelerden birkaç defa geçtim fakat FSM köprüsünde biraz hızlı geçtim sanırım 60 km kadar bir hızım vardı geçerken "ciyu ciyu" diye ses çıktı ve 160 lira mı ne bi yazı çıktı, acaba benim miydi değil miydi emin olamadım içinde para da vardı HGS'nin ama emin de olamadım.
Konu hakkında bilgisi olan biri varsa beni aydınlatabilir misiniz? Ceza var mı? HGS varsa cezadan kurtulabiliyoruz sanırım sadece geçiş ücretini ödeyerek.
Teşekkürler şimdiden
HGS gişeden hızlı geçmek hakkında
10
●6.402
- 04-05-2014, 22:31:20
- 04-05-2014, 22:39:24Aradım, bazen hata olabiiliyor dedi okumuş hgs'yi, içim rahatladı.Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler
- 04-05-2014, 23:09:25ilk mesaja ciyu ciyu yazan yerden sonraUMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
koyacaktım sonra 160 lira aklıma geldi koyamadım
dalga konusu olduk iyi mi
- 05-05-2014, 10:15:44O daracık yerden 90 km ile nasıl geçiliyo?Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 40 la geçerken korkuyorum
- 05-05-2014, 10:43:27cihazın HGS okuma kapasitesi o kadar hızda algılıyabiliyor anlamında söyledim demekki öyle şöförler varki karayolları 90km uygun görmüşExwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2014, 11:09:57Bizim burada ki HGS geçiş gişelerinin hepsinin önünde 30 km hız tabelası var ondan ben 30 u geçmiyorum nolur nolmaz diye.Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
koyacaktım sonra 160 lira aklıma geldi koyamadım