Merhabalar, ilk defa otomobille İstanbul'a geliyorum. Gebze tarafından geldim, gişelerden birkaç defa geçtim fakat FSM köprüsünde biraz hızlı geçtim sanırım 60 km kadar bir hızım vardı geçerken "ciyu ciyu" diye ses çıktı ve 160 lira mı ne bi yazı çıktı, acaba benim miydi değil miydi emin olamadım içinde para da vardı HGS'nin ama emin de olamadım.
Konu hakkında bilgisi olan biri varsa beni aydınlatabilir misiniz? Ceza var mı? HGS varsa cezadan kurtulabiliyoruz sanırım sadece geçiş ücretini ödeyerek.
Teşekkürler şimdiden