• 30-04-2014, 04:01:03
    #1
    Facede az önce gördüm
  • 30-04-2014, 04:12:19
    #2
    Hocam o 4 kuruşu vermiyorlar zaten. Yani hiçbir kârı yok oynayan kişinin. 2 TL alabilir.
  • 30-04-2014, 09:45:10
    #3
    Yok hocam kuruşu kuruşuna alır merak etmeyin 4kuruş cepte.
  • 30-04-2014, 09:57:08
    #4
    ne güldüm be
  • 30-04-2014, 10:20:31
    #5
    kodu açık başkası çekmese bari parayı.
  • 30-04-2014, 10:47:51
    #6
    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam kuruşu kuruşuna alır merak etmeyin 4kuruş cepte.
    Kuruş kalktı hocam nasıl alacak 4 kuruşu.
  • 30-04-2014, 11:01:30
    #7
    ahaha çok iyi ya bende ilk yarı 1.5 üstü demiştim onun oranı iyiydi