Madridde olmasa iddada para kazancağımız yok :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Madridde olmasa iddada para kazancağımız yok :D
6
●
444
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Madridde olmasa iddada para kazancağımız yok :D
30-04-2014, 04:01:03
#1
monarch20
Facede az önce gördüm
30-04-2014, 04:12:19
#2
musevvid
Hocam o 4 kuruşu vermiyorlar zaten. Yani hiçbir kârı yok oynayan kişinin. 2 TL alabilir.
30-04-2014, 09:45:10
#3
Ipod
Yok hocam kuruşu kuruşuna alır merak etmeyin 4kuruş cepte.
30-04-2014, 09:57:08
#4
xkral
ne güldüm be
30-04-2014, 10:20:31
#5
trvendetta
kodu açık başkası çekmese bari parayı.
30-04-2014, 10:47:51
#6
syf01
Ipod adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok hocam kuruşu kuruşuna alır merak etmeyin 4kuruş cepte.
Kuruş kalktı hocam
nasıl alacak 4 kuruşu.
30-04-2014, 11:01:30
#7
PaSaSa
ahaha
çok iyi ya bende ilk yarı 1.5 üstü demiştim onun oranı iyiydi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler